Jeden z najbardziej opiniotwórczych polskich dzienników, Rzeczpospolita, ogłosił wczoraj swój coroczny ranking Polskich Marek. Marka Allegro ponownie zajęła pierwsze miejsce w kategorii „Handel”, wyprzedzając zarówno sklepy internetowe jak i tradycyjne.
Według Rzeczpospolitej czołówka najmocniejszych marek w handlu to liderzy e-commerce, a tradycyjny handel znalazł się na dalszych miejscach.
Allegro jest największym internetowym sprzedawcą w Polsce; według szacunków analityków może obsługiwać nawet połowę e-handlu, który – także według niezależnych szacunków - w tym roku wart będzie ok. 30 mld zł.
Według analityków cytowanych przez Rzeczpospolitą na wysoką pozycję marki Allegro wpływa nie tylko popularność w Internecie, potwierdzona wynikami badania Gemius Megapanel, według których miesięcznie serwis odwiedza ok 12,5 mln użytkowników. Ważna jest też szeroka oferta, nie spotykana w żadnym innym sklepie internetowym. Jury, z udziałem przedstawicieli firm badawczych: Nielsen i Millward Brown oraz Acropolis Advisory, zauważyło też zmiany w strategii, które firma komunikowała w październiku, czyli koncentrację na mobilności oraz promocje i udogodnienia dla klientów, jak szybkie i tanie dostawy (z darmowym zwrotem) dzięki umowie z InPost.
Rzeczpospolita przyznała tytuł Namocniejsza Polska Marka w tej kategorii po raz szósty.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wwwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/allegro-najmocniejsza-marka-handlowa-w-polsce